PAMOKOS LAUKE

2c klasės mokiniai dažnai keliavo MOKYTIS Į LAUKĄ̨. Naudodami KOMPASUS ar miške ieškodami SAMANOTŲ MEDŽIŲ̨, mokėsi NUSTATYTI PASAULIO ŠALIŲ KRYPTIS, ant asfalto su kreidelėmis piešė KELIONĖS PLANĄ,̨ STEBĖJO, kur saulė būna ryte, per pietus ir vakare, kaip susidaro šešėlis, kada jis būna trumpiausias. Daugiausiai emocijų antrokams suteikė kūrybinė užduotis – DRAUGO ŠEŠĖLIO PIEŠIMAS.
Antrokai lauke SKAIČIAVO pienes, MATAVO jų ilgius, VAIZDAVO diagramose, PYNĖ̇ pienių vainikus, SKAITĖ̇ savo pasirinktas knygeles. NUOSTABUS JAUSMAS jausmas, kai vaikai ir lauke pradeda atskirti pamoką nuo pertraukos, kai 100% klasės vaikų atsineša knygas ir visiškoje tyloje visi kartu sugeba skaityti netradicinėse erdvėse.
Mokiniai IŠBANDĖ̇ „iNaturalist“ programėlę, kurioje dirbtinio intelekto pagalba galėjo ATPAŽINTI jiems nežinomus, natūralioje gamtoje, augančius augalus bei pastebėtus ir nufotografuotus gyvūnus, PIEŠĖ̇ natūraliai iš gamtos išgautais dažais.
Pamokos gamtoje turėjo labai didelės įtakos vaikų fizinės būklės gerinimui: daug ŽYGIUOTA pėsčiomis, VAŽIUOTA paspirtukais, MOKYTASI šiaurietiško ėjimo, daug MAUDYTASI, ŽAISTA aktyvių žaidimų. Pagerėjo ir mokinukų BENDRADARBIAVIMO bei BENDRAVIMO įgūdžiai, atsirado daugiau SUPRATIMO, UŽUOJAUTOS, KANTRYBĖS ir PAGALBOS draugui. „Vaikai buvo pasiruošę eiti į lauką bet kokiu oru – KAD TIK PAMOKOS VYKTŲ GAMTOJE! Tai labai džiugino ir skatino galvoti kuo įvairesnes ir įdomesnes veiklas“ – dalinosi patirtimi 2c klasės mokytoja Alina Bikulč.