NEĮPRASTAI ŠALTA ŽIEMA, NUOTOLINIS MOKYMAS(IS) IR NAUJOS GALIMYBĖS

Štai 2c klasės mokiniai nuotolinio mokymosi metu rinko informaciją, darė plakatus apie pasirinktus žinduolius, gamtoje ieškojo žvėrelių veiklų požymių, lipdė išskirtinius statinius iš sniego. O kai už langų spaudė šaltukas, tada gamino „ledo paveikslus“. „Ši žiema šioms veikloms – labai palanki“ – sakė mokytoja Alina.
4b klasės mokiniai, gamtininkų būrelio nariai, kartu su mokytoja Daiva grįžtamojo ir negrįžtamojo proceso tyrinėjimais susidomėjo dar besimokydami ne nuotoliniu būdu.  Keldami hipotezes, eksperimentuodami, ieškojo tiesos, darė išvadas ir išsiaiškino daug įdomių klausimų. Kas daugiau vietos užima, kas daugiau sveria – vanduo ar ledas? Jaunieji tyrinėtojai, mokydamiesi nuotoliniu būdu, savo darbų neapleido. Vykdė eksperimentavimus ir sukūrė grįžtamojo proceso kūrybinį darbą „Tirpstantis paveikslas“.
KAI SNIEGAS – BALTAS LAPAS…
Mokytojos Vidos Amanavičienės mokiniai pasidžiaugti sniegu, kurio žiema iki šiol taip gailėjo, turėjo galimybę ir per dailės pamokėles: netradicinėje aplinkoje antrokai piešė, lipdė, džiaugdamiesi sniegu šiek tiek kitaip, nei iki šiol buvo pratę, be to, galėjo pasidalinti ne tik kūryba, bet ir smagiomis emocijomis.
2a klasė taip išbandė piešimą ant sniego:
Priešmokyklinės C grupės ugdytiniai, padedant tėveliams, siekdami atskirti apskritimą nuo rutulio, šaldė spalvotus ledo kamuoliukus bei, sulaukus tinkamų oro sąlygų, eksperimentavo su ledu.
Penktųjų klasių mokiniai dailės pamokos metu ne tik džiaugėsi iškritusiu pirmuoju sniegu, bet ir gilinosi į snaigių struktūrą, aiškinosi formų įvairovę. Pasitelkę specifinę akvarelės techniką, mokiniai savo darbuose pateikė nedidelės gamtos dalelės – snaigių – grožį, o tokiu būdu sukurtą savo džiaugsmą dovanoja ir kitiems.