TRYS RUGSĖJO MĖNESIO MINIPROJEKTAI

2018 m. rugsėjo mėnsį mokykloje vyko trys mini projektai: „Kaip aš jaučiuosi“, „Mes darnios bendruomenės nariai“, „Kartu mes tai galime“.

Mini projekto „Kaip aš jaučiuosi“ metu 2-4 klasių mokiniai toliau mokėsi atpažinti savo emocijas ir jas įvardinti. Antrokai prisiminė siruacijas, kai teko patirti įvairius jausmus, aiškinosi, kad emocijai išreikšti naudojame ne tik žodžius, bet ir kūno kalbą. Kūrė „Jausmų žurnalą“, piešė saulytes. Trečiokai diskutavo apie naujas patirtis trečioje klasėje, atliko kūrybinį darbą „Kaip aš jaučiuosi“. Ketvirtų klasių kolektyvuose vyko pokalbiai apie jausmus, kuriuos vaikai jaučia sugrįžę po vasaros atostogų į mokyklą. Mokėsi atpažinti ir įvardinti savo jausmus kylančius įvairiose situacijose, susidarančiose mokyklos aplinkoje. Stebėjo, analizavo video situacijas.

Visi projekte dalyvaujantys mokinukai kūrė bendrą mokyklos kolektyvinį darbą „Jausmų Saulė“. Savo sukurtomis saulutėmis papuošė mokyklos koridorius.

Mini projektas „Mes darnios bendruomenės nariai“. Mini projekto metu buvo vedami susirinkimai, kurių
metu tėvai buvo supažindinti su programa „Laikas kartu“ bei klasėse vykdoma projektine veikla. Žaidimo „Tinklas“ metu tėvai įsistikino, kad jei norime, jog vaikai sulauktų sėkmės, mes turime rūpintis jais visais, kartu kurti pozityvią bendruomenę, saugią ir jaukią mokymosi aplinką. Tėveliai turėjo galimybę pasidalinti mintimis apie socialinių bei emocinių kompetencijų ugdymą, diskutavo apie darnios bendruomenės renginius, išvykas. Tėvai išsakė savo lūkesčius.

Mini projekto „Kartu mes tai galime“ metu pradinukai ugdėsi gebėjimą dirbti grupėse, žaidė žaidimus, kuriuose reikia dirbti komandoje ir pasiekti bendrą tikslą. Sportinių varžybų metu vaikai suprato, kad norint įveikti kliūčių ruožą, svarbu padėti vienas kitam.

4a klasės mokiniai kartu su savo tėvais (19 vaikų ir 18 tėvų) ir mokytoja svečiavosi vienos  klasės šeimos sodyboje. Gamtoje prie bendro vaišių stalo vyko pokalbis apie šeimų aktyvaus dalyvavimo ir tėvų įsitraukimo į šį projektą svarbą. Visi drauge puikiai praleido laiką gamtoje varžydamiesi smagiose komandinėse: sportinėse, loginėse, kūrybinėse užduotyse. Tokia veikla jungia, vienija mokinius, jų šeimas, stiprina atsakomybę, ugdo įsipareigojimą, pozityvius emocinius, socialinius įgūdžius, kuria bendruomenės kultūrą. Klasėje mokiniai pasakojo apie matytas bendruomenės narių bendras veiklas ir apie tai, kaip, jų nuomone, tarpusavio ryšiai yra būtini sveikam ir laimingam gyvenimui, suburia mus ir leidžia kiekvienam augti individualiai.

Rugsėjo mėnesį vyko įvairūs užsiėmimai, kurių metu, kurdami įvairias situacijas vaikai mokėsi sau padėti, pasitelkę vaizduotę, mokėsi augalų „kalbos“, piešė savo atspindį, kūrė „Knygą apie mane“. Buvo atliekamos įvairios užduotys, kurios didina vaikų savęs vertinimo pokyčius bei pasitikėjimą savimi, kūrė savo dėliones.